Ga naar hoofdinhoud
terug naar overzicht

AZ Sint-Jan Brugge

Branding

Ga naar de inhoud
Lijst
AZ Sint-Jan Brugge
Zorg & gezondheid
Visuele identiteit Signalisatie Productiebegeleiding Illustraties & infografieken Grafische vormgeving

Het tweede grootste ziekenhuis in West-Vlaanderen profileert zich als warm en open: hier is elke zorgbehoevende welkom. Die openheid en de andere bouwstenen van hun DNA komen volop naar voren in hun nieuwe positionering en branding. Met het heldere koepelconcept ‘Goede zorg laat niemand achter’ als vertrekpunt rollen we onze rebrandingsoefening gefaseerd uit. De krachtige visuele stijl weerspiegelt de kernwaarden: open, innovatief, deskundig en vooruitstrevend. Het nieuwe logo illustreert dat perfect. Met ons inhoudelijk sterk en esthetisch vernieuwend verhaal leggen we alleszins een solide fundament voor de volgende fase van merkbeleving en -invulling: van awareness campagnes tot employer branding.

AZSJ
AZSJ
AZSJ
AZSJ
AZSJ
AZSJ

Gerelateerd werk

i-mens

Fusiebranding - Thuis in zorg aan huis

Graag ook maatwerk?