Hansea
Employer Branding
Ga naar de inhoudNa de rebranding van Hansea wacht meteen een uitermate dringende uitdaging: employer branding. Want als ambitieus groeibedrijf met meer dan 30 locaties hebben ze bij Hansea handen tekort. Met een koepelconcept als ‘gedreven door het leven’ ligt de weg open naar authentieke content: chauffeurs getuigen over wat ze allemaal meemaken tijdens hun leven on the road. Eens te meer blijkt de rode draad verbinding te zijn, het menselijke contact met hun passagiers. Contact met eerlijke mensen die een gsm terugbrengen, met een dame die veel te vroeg moet bevallen, met feestvierders op de bus tijdens oudejaarsnacht …
Wat we deden
Met een koepelconcept als ‘gedreven door het leven’ ligt de weg open naar authentieke content: chauffeurs getuigen over wat ze allemaal meemaken tijdens hun leven on the road. Eens te meer blijkt de rode draad verbinding te zijn, het menselijke contact met hun passagiers. Contact met eerlijke mensen die een gsm terugbrengen, met een dame die veel te vroeg moet bevallen, met feestvierders op de bus tijdens oudejaarsnacht …