Ga naar hoofdinhoud
terug naar overzicht

De Wassende Maan

Rebranding en awareness campagne

Ga naar de inhoud
Lijst
De Wassende Maan
Bedrijven
Campagnes Visuele identiteit Copywriting Digitale strategie Productiebegeleiding Film & video & audio Fotografie Grafische vormgeving
Geef toestemming om marketing cookies op te slaan om deze video weer te geven.

De Wassende Maan is altijd ambitieus geweest. Ooit begonnen ze als pionier in biodynamische seizoensgebonden lokale landbouw. En sinds kort hebben ze de volgende mijlpaal bereikt: hun dienstverlening op het niveau van de klassieke supermarkt brengen, met een uitgebreid aanbod en tal van manieren om te bestellen. Dat vraagt om een nieuwe, verfrissende rebranding. Resultaat? Opnieuw is De Wassende Maan pionier: bioboerderij, supermarkt én performante webshop. Geen enkele biodynamische boerderij gaat zo ver in z‘n service! En wij blij dat we daar met Karakters aan mee konden helpen.

De Wassende Maan rebranding en awareness campagn beeldenset 2
De Wassende Maan rebranding en awareness campagn beeldenset 3
De Wassende Maan rebranding en awareness campagn beeldenset 4
De Wassende Maan rebranding en awareness campagn beeldenset 8
De Wassende Maan rebranding en awareness campagn beeldenset 7
De Wassende Maan rebranding en awareness campagn beeldenset 6
Speel video
Geef toestemming om marketing cookies op te slaan om deze video weer te geven.

De campagne: bioOOh zo leuk!

De bijhorende awareness campagne is al net zo veelzijdig als De Wassende Maan zelf. Het koepelconcept ‘bioOOh zo lekker’, ‘bioOOh zo verrassend’, ‘bioOOh zo ...’ vullen we eindeloos in naargelang het accent dat we leggen. Een gezond langetemijnconcept dat het imago keer op keer boost.

Geef toestemming om marketing cookies op te slaan om deze video weer te geven.
De Wassende Maan rebranding en awareness campagn beeldenset 11
De Wassende Maan rebranding en awareness campagn beeldenset 12
De Wassende Maan rebranding en awareness campagn beeldenset 13