De Wassende Maan
Rebranding en awareness campagne
Ga naar de inhoudDe Wassende Maan is altijd ambitieus geweest. Ooit begonnen ze als pionier in biodynamische seizoensgebonden lokale landbouw. En sinds kort hebben ze de volgende mijlpaal bereikt: hun dienstverlening op het niveau van de klassieke supermarkt brengen, met een uitgebreid aanbod en tal van manieren om te bestellen. Dat vraagt om een nieuwe, verfrissende rebranding. Resultaat? Opnieuw is De Wassende Maan pionier: bioboerderij, supermarkt én performante webshop. Geen enkele biodynamische boerderij gaat zo ver in z‘n service! En wij blij dat we daar met Karakters aan mee konden helpen.
Wat we deden
De campagne: bioOOh zo leuk!
De bijhorende awareness campagne is al net zo veelzijdig als De Wassende Maan zelf. Het koepelconcept ‘bioOOh zo lekker’, ‘bioOOh zo verrassend’, ‘bioOOh zo ...’ vullen we eindeloos in naargelang het accent dat we leggen. Een gezond langetemijnconcept dat het imago keer op keer boost.