d&p
Rebranding
Ga naar de inhoudHet B2B-verhaal dat Decupere & Partners vertelde, dekte niet meer de volledige lading. Hun service omvat veel meer dan het vroegere financiële en accountancy advies naar KMO’s. Inhoudelijk staan ze intussen veel sterker (meer expertise, waarmee ze hun klanten op alle vlakken ontzorgen) en ook geografisch is de groei navenant (meer kantoren).
Wat we deden
Het eerste wat opvalt is de nieuwe naam: d&p. Maar onze merkstrategische oefening leverde veel meer op: een verfrissend nieuw merkverhaal en een grondige herpositionering. We vertrekken o.a. vanuit de vaststelling dat de kerndoelgroep (de KMO-bedrijfsleider) zich herkent in de ondernemende drive van d&p zelf. Daarom stellen we het menselijke aspect centraal, niet in het minst in de visuele identiteit. Het koepelconcept ‘d&p onderneemt mee’ benadrukt het partnerschap tussen ondernemer en d&p adviseur. De duoportretten en de video’s zijn daar mooie illustraties van.