Ga naar hoofdinhoud
terug naar overzicht

VVSG

Campagne - 50 jaar lokale dienstencentra

Ga naar de inhoud
Lijst
VVSG
Overheid
Campagnes Strategie Fotografie Digitale strategie Film & video & audio Copywriting

Onder de koepel ‘Mijn warme thuis’ lanceerden we een campagne om 50 jaar lokale dienstencentra te vieren.

Speel video
Geef toestemming om marketing cookies op te slaan om deze video weer te geven.

Met deze campagne brengt de Vereniging voor Vlaamse Steden en Gemeenten (VVSG) de werking en het belang van de lokale dienstencentra onder de aandacht. Tegelijk wil VVSG de doelgroep verbreden en verjongen. Iedereen kan op een bepaald moment kwetsbaar zijn.

Joris Hessels en Lien Van de Kelder trapten de campagne af met een koffiemoment in verschillende lokale dienstencentra in Vlaanderen en Brussel. We personaliseerden de mobiele koffiebar helemaal zelf. Tijdens elk koffiemoment filmden we de gesprekken tussen de verschillende bezoekers en de BV. Deze filmpjes vormen op hun beurt dan weer content voor de socialmediacampagne.

VVSG campagne
Website VVSG mockup
Mockup gsm VVSG campagne
Banner VVSG mockup snooker
VVSG campagne
VVSG campagnebeeld

Gerelateerd werk