Ga naar hoofdinhoud
terug naar overzicht

Huurland

Waar huren werkt

Ga naar de inhoud
Lijst
Huurland
B2B
Magazines Signalisatie Visuele identiteit
Huurland kwam naar buiten met een langetermijnverhaal en doelgerichte verhuurstrategie. Karakters bouwde een rebranding uit.
Bekijk het project

Het machineverhuurbedrijf is een vaste waarde binnen de bouw- en tuinsector. Huurland ziet huren als een flexibel en duurzaam alternatief voor kopen. Het familiebedrijf neemt ook geregeld jongere en dus meer milieubewuste machines op in zijn gamma. Aan de hand van de baseline ‘Waar huren werkt’, construeerden we dat ‘zero ownership’-verhaal. Daarnaast legden we de fundamenten voor een onderbouwde huisstijl. Groen om te verwijzen naar de familiale waarden, zwart als teken van verjonging en kracht. Zo renoveerden we de catalogus, outfits, advertenties, social media, signalisatie en Huurkrant. Geen betere aanleiding dan een veertigste verjaardag om met alles uit te pakken.

Boekjes huurland
Werfdoeken huurland
Branding Huurland op iPad
roll-up huurland