Ga naar hoofdinhoud
terug naar overzicht

Westtoer

Branding Feniks 2020

Ga naar de inhoud
Lijst
Westtoer
Erfgoed & musea Toerisme & recreatie Overheid
Copywriting Strategie Visuele identiteit
Ook na 2014-2018 bleef WOI met regionaal project Feniks 2020 in de frontlinie. Karakters werkte een brandend actuele branding uit.
Bekijk het project
Bandje van Feniks Westtoer
Webbanner Feniks Westtoer
Poster Feniks Westtoer in straatbeeld
Bezoekersgids Feniks Westtoer
Bezoekersgids Feniks Westtoer binnenkant
Brochure Feniks Westtoer
Culturele agenda, brief, brochure en andere templates branding Feniks Westtoer
T-shirt Feniks Westtoer

Na de Eerste Wereldoorlog keerde de bevolking terug om de verwoeste Westhoek uit zijn as te laten herrijzen. Feniks 2020 streek neer met tal van tentoonstellingen en publieksevenementen ter ere van de grote wederopbouw. Telkens met een positieve en hedendaagse insteek. We legden een huisstijl aan die het verhaal even veerkrachtig en welgevormd schetst. In het label lieten we de poppy spreken. Daarnaast ontwierpen we een aantal afzonderlijke bouwstenen, die steeds vrij in te zetten zijn in de vormgeving van alle projecten, partners en activiteiten. Zo construeerden we unieke sleutelhangers, t-shirts en gedrukte materialen. Een schot in de roos!