Toerisme Meetjesland
Concept, campagne & signalisatie 't Liefken voor altijd
Ga naar de inhoudKanaal De Lieve, of ’t Liefken in de volksmond, heeft troeven in overvloed. Karakters verklaarde de liefde met een participatieve campagne.
Bekijk het project
Wat we deden
Onder het motto 't Liefken voor altijd lanceerden we een toeristische campagne voor Europa's oudste kanaaltje. Van Gent tot Damme, dwars doorheen het Meetjesland, creëerden we een ganse sfeer rond De Lieve. Het is er heerlijk fietsen en wandelen. Daarom brachten we één langgerekte ode aan het water en de groene regio. Van het logo, ontworpen als kwaliteitsstempel, tot een belevenisroute vol vertelsels en zoveel meer.
We wachtten niet af tot de verhalen kwamen bovendrijven, maar zochten originele manieren om de bewoners te betrekken:
- Een zoektocht naar Lieves en Lievens uit de streek;
- Een rondreizende interactieve stand;
- Een samenwerking met de horeca;
- ...